Sander Bruijn Heimstaden
Persbericht, 24 februari 2020

Sander Bruijn naar Heimstaden

Amsterdam/Rotterdam – Sander Bruijn treedt in dienst bij Heimstaden Nederland. Hij maakt de overstap van Zeilstra vb&t Vastgoedmanagement om aan de slag te gaan als head of customer services. Vanaf april zal hij daarnaast als regiomanager de Rotterdamse vestiging van de oorspronkelijk Scandinavische woningverhuurder aansturen.

Bruijn neemt meer dan twintig jaar ervaring op de woningmarkt mee naar Heimstaden. Bij zijn vorige werkgever vervulde hij sinds 1999 verschillende functies. Zo werkte hij als projectleider en -ontwikkelaar en bekleedde hij verschillende managementrollen. In zijn laatste functie bij Zeilstra vb&t Vastgoedmanagement was hij als algemeen manager verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de onderneming.

Klanttevredenheid

Als head of customer services bij Heimstaden Nederland is Bruijn nu verantwoordelijk voor de klantcontactstrategieën. Daarbij zal hij zich richten op het optimaliseren van de operationele procedures die bijdragen aan een verhoogde klanttevredenheid.

In de rol van regiomanager zal Bruijn vanaf april bovendien het onlangs aangekondigde kantoor in Rotterdam aansturen. De vestiging in de Maasstad krijgt de functie van regiokantoor, van waaruit Heimstaden zijn klanten in Zuid-Holland en een deel van Noord-Brabant zal bedienen.

Pioniersfase

“Na de acquisitie van ruim 10.000 woningen in Nederland vorig jaar, staat Heimstaden op het punt het merendeel daarvan zelf te gaan beheren,” zegt Bruijn. “Heimstaden heeft een langetermijnvisie op wonen en is hier gekomen om te blijven. Dat maakt het mogelijk om als organisatie verder vooruit te kijken en hoge ambities te hebben op het gebied van klanttevredenheid. Ik ben blij dat ik nu de kans krijg om hier al vanaf de pioniersfase onderdeel van uit te maken, en kijk er naar uit om de serviceverwachtingen van onze bewoners te overtreffen.”

“Toen Heimstaden onlangs voor het eerst voet zette op Nederlandse bodem, hadden we daarbij een duidelijke missie: het leven van onze klanten comfortabeler maken,” zegt Wim den Breejen, head of operations bij Heimstaden Nederland. “Het is ons doel om de vriendelijkste woningverhuurder van Europa te worden, wat begint met het verlenen van uitstekende service. Met zijn uitgebreide ervaring die Sander op dit vlak opdeed bij Zeilstra vb&t is hij dé aangewezen persoon om ons serviceniveau naar het hoogst mogelijke niveau te brengen.”

Vacatures Rotterdam

Voor het Rotterdamse regiokantoor is Heimstaden nu en in de nabije toekomst op zoek naar verschillende medewerkers in verschillende functies. Geïnteresseerden kunnen het actuele vacatureaanbod bekijken op heimstaden.nl/kom-bij-ons-werken. Daar kunnen ze ook terecht voor een open sollicitatie.