Nieuwe medewerkers

18 nieuwe medewerkers voor Heimstaden

Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam/Heerlen –
Heimstaden Nederland blijft groeien. De van oorsprong Scandinavische woningverhuurder heeft recentelijk achttien nieuwe medewerkers aan het team toegevoegd. Terwijl het Nederlandse hoofdkantoor in Amsterdam met twaalf extra krachten is versterkt, zijn ook de regiokantoren in Eindhoven (drie nieuwe medewerkers), Rotterdam (twee nieuwe medewerkers) en Heerlen (één nieuwe medewerker) van nieuwe aanwas voorzien.

Het totale personeelsbestand van de organisatie is de afgelopen anderhalf jaar vervijfvoudigd van 25 naar zo’n 125. Heimstaden is regelmatig op zoek naar nieuwe medewerkers.

In Amsterdam zijn de volgende medewerkers bij Heimstaden begonnen:

• Werner Schmitz, customer care manager. Hij maakt de overstap van Wocozon, waar hij werkte als projectmanager.
  • Aileen Kalender, letting support officer. Zij werkte hiervoor als medewerker bewonerszaken bij Camelot Europe Netherlands.
  • Janneke Maas, head of facility management. Zij maakt de transfer van CBRE Global Workplace Solutions, waar ze actief was als international senior facility manager.
  • Hugo van der Have, head of property management. Hij werkte hiervoor bij Certitudo Capital als projectdirecteur.
  • Joost Versteeg, financial accountant. Zijn vorige werkgever was VME Nederland, waar hij werkte als financieel manager.
  • Pascal Sinkeler, locatiemanager. Hij maakt de overstap van VB&T vastgoed management, waar hij zich verdienstelijk maakte als mutatie-inspecteur.
  • Sander Varkevisser, IT project manager. Hij werkte eerder als functioneel beheerder bij Vesteda.
  • Suresh Bahadoersing, contractmanager. Bahadoersing werkte hiervoor bij Group PSA als regional sales administrator.
  • Lindsey Mulder, customer care officer. Eerder werkte ze bij Swissotel bij de afdeling reserveringen.
  • Dorcila Warkor, customer care officer. Zij maakt de overstap van D&B Facility Group, waar ze actief was als receptioniste.
  • Ronald van den Eyssel, energy technician. Zijn vorige werkgever was Tijmen Kroes, waar hij werkte als adviseur vastgoed groot onderhoud.
  • Job Groot, locatiemanager. Hiervoor werkte hij als zelfstandige in de bouw.

Rotterdam

In de regiovestiging in Rotterdam zijn gestart:

• Lisette Nijhuis, repairs and maintenance manager. Zij werkte hiervoor als technisch manager bij MVGM.
  • Jos de Haan, locatiemanager. Jos was eerder werkzaam als facility/hotel manager.

Eindhoven

In Eindhoven zijn aangevangen:

• Laurens Hazelberg, locatiemanager. Hij maakt de overstap van Feel Flex, waar hij als facilitair medewerker actief was.
  • Saskia Plas-Slegers, front office employee/administrator. Zij werkte in haar vorige functie bij VGZ, waar ze administratief en klantenservicemedewerkster was.
  • Manuela van den Hoogen, verhuurmakelaar. Hiervoor bekleedde zij dezelfde functie bij MVGM.

Heerlen

Op het Heimstaden-kantoor in Heerlen is de volgende medewerkster begonnen:

• Femke Jelles, front office employee/administrator. Hiervoor werkte zij als verkoopmedewerkster bij BPG Sieben.

Heimstaden betrad de Nederlandse markt in 2018 en groeide hier sindsdien uit tot een aanbieder van meer dan 13.300 woningen. De woningverhuurder is hier gekomen om te blijven, en bedient het overgrote deel van zijn klanten zelf vanuit verschillende regiokantoren.

Vrijheid en uitdaging in het werk

De bedrijfscultuur daagt medewerkers uit om met vernieuwende, duurzame en innovatieve ideeën te komen. Medewerkers krijgen dan ook de vrijheid om dingen uit te proberen. Sterker: Heimstaden moedigt iedereen aan om zelf met ideeën te komen hoe we het wooncomfort van onze huurders continu kunnen verbeteren.

Vacatures

Het groeiende Heimstaden heeft ook de komende tijd nog vacatures voor verschillende soorten functies. Geïnteresseerden kunnen terecht op https://hei.ms/vacatures.

Heimstaden is een van oorsprong Scandinavische woningverhuurder actief in verschillende Europese landen, waaronder Nederland. Wij willen het leven van onze bewoners comfortabeler maken door ze een vriendelijk woonklimaat te bieden, en tegelijkertijd een bijdrage leveren aan een duurzame toekomst.