MedewerkersHeimstaden

V.l.n.r.: Quincy Mambo, Alyssa Bakker, Mark Alma, Hayat Daoudi, Nico van Warmerdam, Claire Dunharden, Orcébio Vyent, Fred Scharwachter, Paul Kuiper, Andor van Rijnsoever, Patrick Fernand, Vincent de Boer.

Persbericht, 6 september 2021

12 nieuwe medewerkers voor Heimstaden Nederland

Amsterdam/Rotterdam/Arnhem – Heimstaden Nederland is uitgebreid met 12 nieuwe medewerkers. Naast het hoofdkantoor in Amsterdam dat met negen extra krachten is versterkt, zijn ook de regiokantoren in Rotterdam (+2) en Arnhem (+1) gegroeid. Het totale personeelsbestand is daarmee in nog geen twee jaar tijd gegroeid van 25 naar zo’n 150 medewerkers. De van oorsprong Scandinavische woningverhuurder werft daarnaast nog actief nieuwe mensen.

In Amsterdam zijn de volgende medewerkers bij Heimstaden begonnen:

• Nico van Warmerdam, reporting & control manager. Hij maakt de overstap van IATA, waar hij werkte als manager finance & accounting.
  • Quincy Mambo, administration & backoffice manager. Hij was hiervoor werkzaam op interim basis voor Heimstaden als teamleader account receivables en daarvoor voor onder andere TATA Steel en William Schrikker.
  • Fred Scharwachter, locatiemanager. Hij maakt de transfer van Woning Advies Nederland, waar hij actief was als EPA inspecteur.
  • Hayat Daoudi, accounts receivable administrator. Haar vorige werkgever was Vesteda Investment Management, waar zij werkte op de afdeling debiteuren.
  • Claire Dunharden, debt/rent collection officer. Haar vorige werkgever was InterDM, waar zij werkte als credit controller.
  • Mark Alma, customer care officer. Haar vorige werkgever was Renaissance hotel, waar zij werkte als guest services agent.
  • Alyssa Bakker, locatiemanager. Hij maakt de transfer van Woning Advies Nederland, waar hij actief was als EPA inspecteur.
  • Orcébio Vyent, customer care officer. Zijn vorige werkgever was de Gemeente Amsterdam, waar hij werkte als medewerker HSP.
  • Vincent de Boer, werkstudent. Vincent studeert Accountancy aan de Hogeschool Utrecht.

Rotterdam

In de regiovestiging in Rotterdam is gestart:

• Patrick Fernand, locatiemanager. Zijn vorige werkgever was DOCK. Daar werkte hij als sociaal beheerder.
  • Paul Kuiper, locatiemanager. Zijn vorige werkgever was De Vos Groep Facilitaire Dienstverleners, waar hij werkte als facility officer.

Arnhem

Op het Heimstaden-kantoor in Arnhem is de volgende medewerker begonnen:

• Andor van Rijnsoever, repairs & maintenance manager. In zijn vorige functie werkte hij als technisch accountmanager renovatie bij Finstral.

Heimstaden betrad de Nederlandse markt in 2018 en groeide hier sindsdien uit tot een aanbieder van zo’n 13.300 woningen. De woningverhuurder is hier gekomen om te blijven, en bedient het overgrote deel van zijn klanten zelf vanuit verschillende regiokantoren.

Care, Dare & Share

‘In coronatijd geschikte krachten vinden is een uitdaging, maar gaat ons goed af. Men vindt onze duurzaamheidsdoelstellingen verfrissend en onderscheidend. De feedback die we krijgen op het grotendeels, digitale onboarding programma, wordt direct toegepast voor de volgende lichting Heimstadenaren. Gelukkig kunnen we steeds meer naar kantoor en elkaar ontmoeten!’, aldus people & culture business partner, Laura Vermande.

Vacatures

Het opkomende Heimstaden heeft ook de komende tijd nog vacatures voor verschillende soorten functies. Geïnteresseerden kunnen terecht op https://hei.ms/vacatures.